Thursday, December 01, 2011

How I Met Your Mother


Bu diziyi ilk izlediğim dönemde iyi gittiğini düşündüğüm bir ilişkim vardı. Dizi çok komikti. Biz de sanki o dizideki Marshall ve Lily gibiydik. Birbirine bağlı, neredeyse bağımlı, çok eğlenen gülen, arkadaşlarıyla her şeyi paylaşan. O dönemde diziyi izledikçe evlenmek istiyordum. Aynen onlar gibi bir evlilik aile saadet takıntısı doğuyordu bende.

Ted aile kurmak isteyip, kuramayıp, gözyaşlarıyla sevgililerinden ayrıldıkça ben de ağlıyordum vs... Sonra ilişkim bitti. Diziyi izledikçe daha da çok ağlamaya başladım. Ben de mutluluktan uzaktım, ben de birlikte yaşlanacağım birisinden uzaktım...

Şimdilerde diziyi izlediğimde, yine hüzünlendiğim olabiliyor tabii, ancak geçmişteki gibi duygularım yok. Ben de biraz dizideki karakterler gibi olgunlaştım sanırım. Ben de "Doğru kişiyle" olsun istiyorum her şey, herhangi biriyle değil. Ayrıca umutsuz olmayı gerektirecek bir durum yok. Zaman zaman hayat kötüye gidiyor zaman zaman iyiye. Belirli bir periyoda bakarak karar vermemeli...

Bu arada bu dizinin Amerikan değerlerini ve muhafazakar mesajlarını da alttan altta verdiğini düşünmüyor değilim. Yine de izlemeden duramıyorum. Bu yüzden başarılarını takdir mi etsem? Dizide tek gecelik ilişkiler işlense bile aile kurumu sürekli yüceltiliyor ve evlilik, çocuk, varılabilecek en ulvi nokta olarak gösteriliyor. İncelenmeye değer bir konu.

1 comment:

  1. cidden öyle bir his bırakıyor HIMYM. Öyle bir ilişki istiyorsun falan (:

    ReplyDelete