Saturday, January 14, 2012

Okuyamadığım Kitap: Duyguların Rengi- The Help



Sizlere bugun başıma gelen bir olayı anlatmak istiyorum:
Biliyorsunuzdur Pegasus yayınlarından çıkan bir kitap var: Duyguların Rengi

Aslında ismi The Help ve yakında filmi de gelecek. Uzun süredir best seller.
Hatta yeni baskı yaptılar "Yardımcı" ismiyle... (Aynı kitabı iki şekilde basmış olmalarını aklım almıyor cidden çok acayip)


The Help Film afişi



Ben bu kitabı almak istiyordum...
Bugün sinemaya gittik annemle.
Yanımızdaki kadın çıkarken torbasını unuttu. Annem de torbanın içine baktı ki; bu kitap. Ben de şakasına "Anne yaa ben de bunu alacaktım hadi çalalım!!!" dedim.
Annem de "yok artık " dedi ve tam kadına sesleniyordu ki... Kadın da dönmüş geri zaten, aldı torbasını gitti.

Sonra D&R' a gidip sordum kitaptan kalmamış...
Şimdi diyorum ki o kadını bulsam...
Belki de kaderimde o kadın var.
"Size kitap teyzesi diyebilir miyim?" diye sorsam... Olmaz mı?

The Help filminde Emma Stone oynuyor, açıkçası ne filmden ne de kitaptan umutluyum. Yalnızca kitabın Barnes&Nobles sitesinde uzun süre bestseller olmasına ve Emma Stone'un şirin yüzüne kandım.

Emma Stone bu saça rağmen güzel, ve evet bu gözlükten istiyorum!!!


No comments:

Post a Comment