Sunday, October 07, 2012

Mim: 5 Şey

Mim olayı Blogların tadı tuzu...

Çantamdaki 5 şey:
  • Kitap: Uyandığında- Hillary Jordan  ve Nook (Tabii ki!!!)
  • Cüzdan (İçinde paradan çok mesai çıkışı topladığım taksi fişleri var ne yazık ki)
  • Bir arkadaşımın hediyesi, sürekli kullandığım not defteri
  • Hırka
  • Radyo dinlemek için telefon kulaklığı

Odamdaki 5 favori şey:
  • Duvarımda asılı kartpostallar; Prag'dan aldığım Alphonse Mucha eserleri 
  • Buffy The Vampire Slayer'ın bir bölümünde diyordu; tüm üniversiteli kızların odasında bu poster vardır diye: Üniversite ruhu için- Klimt - The Kiss tablosunun posteri
  • Üzerinde Mucha resmi olan takı kutusu
  • Anneannemden yadigar, kimbilir kaç yıllık, boyaları ve cilası çıkmış bir kutu. İçinde kolyeler var.
  • Odamda pek bir eşya yok anlaşılan, beşinci bir madde bulamadım.

Bu ay planladığım 5 şey:
  • Fazla çalıştığım dönem biter bitmez film izlemek, sinemaya gitmek
  • Okuduğum kitapları bitirmek, yenilere başlamak, bunlar hakkında Blog'a yazı yazabilmek
  • Ödünç alıp okuduğum bitirdiğim kitabı sahibine iade etmek
  • Tezime tekrar başlamak
  • Bu ay Bayram tatili var! Gezmek ve dinlenmek!
Almak istediğim 5 şey: (Son aylarda "almamak" için uğraşıyorum, bunu geçmeliyim belki de...)
  • İyi Güzel Muhteşem Yarın isimli kitap. E-kitap olarak istiyorum.
  • Sonbaharda giyilebilecek yünlü bir şeyler... Mesela yünlü etek.
  • iPod Deck tarzı bir şey. Hani radyosu, alarmı olan, iPod'umu da koyacak yer olan.
  • Birisine hediye alacağım, ne alacağıma da karar verdim sonunda. (Sonra hediyeyi teslim etmek lazım tabii her şey çok zor görünüyor bana nedense)
  • Tüketimden kaçınmak istiyorum ben yahu. Düşünüyorum düşünüyorum bir şey almak istemiyorum.
Beni mimleyen kişi: http://widfara-badbaht.blogspot.com/ 'un sahibesi... 

Ondan etkilendiğiniz 5 şey:
  • Tanıştığımızda üniversite 2. sınıftaydım. O zaman etkilendiğim şeylerle şuan etkilendiklerimin farklı olması bence çok etkileyici :))
  • Yoga konusundaki tutarlı ve azimli tavrı
  • Savaşçı ruhu ayrıca yıllardır arkadaşı olan insanlara bile "benim planıma uymuyor" diyerek posta koyabilmesi. (İçmek için toplandığımız geceleri vs ima ediyorum burda)
  • Dizi sevdası; Bu aslında önceden beni etkileyen film sevdasının önüne geçtiğinden ne kadar iyi bilemiyorum, tartışalım bunu :))
  • Pembe saçlar tabii kiiii!
Ben de birisini mim'leyeyim, Umarım cevap verir:

http://hayatbirdejavu.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment