Wednesday, August 15, 2012

Dizi-Mania ve Anger Management

Dizi-Mania sitesini bir arkadaşım kurdu. Arkadaşım bugüne kadar pek çok sitede ve çeşitli yerlerde yazılar yayınlamıştı. Sürekli okuyup öğrenmeye, kendini geliştirmeye ve yazmaya, paylaşmaya devam ediyor. Sonunda kendisine ait bir websitesi olsun istedi. Site tamamen Yabancı Diziler üzerine: Dizi-Mania. Bir süre sonra tek başına yetişememeye başladı. Yazar olarak birkaç arkadaşından da destek alıyor. 

Ben de Charlie Sheen'in yeni dizisi Anger Management üzerine bir yazı yazdım, okuyabilirsiniz.

Bizim yabancı dizi izleme merakımız CNBC-e kanalıyla başladı. Dawson's Creek, Seinfeld, Buffy The Vampire Slayer derken herkesin kendine göre bir zevki oluştu. 2004'de Lost dizisinin etkisiyle, yabancı dizi izleme merakı da çığ gibi büyüdü. Online izleyebildiğiniz platformlar yüzlerce, bunun yanında TV'den kayıt bilgisayara indirebiliyorsunuz. Ben de sinemasız olmaz diyenlerden olmama rağmen, film izleyecek ruh halimde olmadığımda 20 dakikalık bir sitcom veya 40 dakikalık bir dramayı tercih ediyorum. Ayrıca son yıllarda popüler olan pek çok oyuncu dizilerden çıkıyor.

Kısaca, yabancı dizi sevenleri Dizi-Mania'ya alalım... Ben de dizi yazısı yazacağım zaman artık bu blog yerine Dizi-Mania'yı tercih edeceğim.

1 comment:

  1. Anonymous11:16 PM

    Gerçekten gurur duyduğum bir yazı oldu canım bu :) Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için. Dizi-Mania'ya bekleriz ;)

    ReplyDelete