Saturday, September 07, 2013

Güncellemelerim...

Ne zamandır yazmadığımı farkettim. Zaten takipçilerimin %70'i benimle iletişim halinde olduğundan, "sizleri merakta bırakmayayım" temalı bir yazıya gerek yok .
Neler oldu: Son dönemlerde okumaktan çok izliyorum. Birçok film izledim. Dizi bağımlılığım da devam ediyor. En önemlisi, sosyalleşiyorum ve arkadaşlarımla görüşüyorum. Hiçbir şeyi dengeli yapamadığımdan, arkadaşlarıma vakit ayırınca film izleyemiyorum, film izleyince kitap okuyamıyorum vs vs

Tavsiye edebileceklerim; Before Midnight isimli film, Mildred Pierce ve Black Mirror  mini dizileri ve son okuduklarımdan Slyvia Plath - Sırça Fanus.

Film Ekimi yaklaşıyor ancak ben bu kez gidemeyeceğim. En sevdiğim festival fakat ne yazık ki yoğun çalışacağım bir döneme geliyor. 

Sürekli aklımda olan bir diğer konu da hapishaneye mektup yazmak. Bir türlü elim gitmiyor ancak haksızca içerde tutulan vicdani redçiler ve direnişçilere yazmak istiyorum. (Evet halen her yer Taksim ve her yer direniş arkadaşlar)

İnsanlar, insan ilişkileri, 20'li yaşlarımın sonlarında oluşum, ne yapmak istediğim ve nasıl daha huzurlu olabileceğim bu aralar en çok üzerine düşündüğüm ve yazdığım konular... Bir sabah bencil ve sevgiye aç zavallı yaratıklar olduğumuzu düşünüyorum, öfkeleniyorum. Akşama doğru gevşiyorum; herkese karşı sevgi dolu ve anlayışlı birisine dönüşüyorum. Sanırım üstüne çalışmam gereken bir diğer konu da bu gelgitli düşüncelerim. Kendimi dengeli sanıyorum ancak pek öyle değilim anlaşılan.

Şu an Rock N Coke'ta Arctic Monkeys'in sahneye çıkmasını bekleyen insanları kıskanmamaya çalışıyorum. Ben de birkaç hafta önce Placebo'ya gittim mesela, nedir yani?!

Her telden yazım şimdilik bu kadar. 

Sevgiler...

No comments:

Post a Comment